25 lutego 2012

» Otwarcie «

{ weheartit.com }
Witam wszystkich na moim nowym blogu LoseYourselfBaby.blogspot.com ! ♥
Ja jestem Angela, mam 16 lat i mieszkam w małej miejscowości na Podkarpaciu. Interesują mnie: głownie moda, tatuaże, rysowanie, sport, zakupy. Zazwyczaj ubieram się bardziej na sportowo, czyli bluza + jeansy, jednak czasami lubię włożyć coś bardziej eleganckiego. Będę tu zamieszczać swoje zdjęcia, stroje dnia, inspiracje i wiele innych. Już niedługo pojawi się nowy post. Mam nadzieję, że blog przypadnie wam do gustu. ;)
xoxo, little.black

61 komentarzy:

  1. Hm,ciekawie sie zapowiada :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, obserwujemy, ja już dodałam ;-)
    Widzę, że dopiero zaczynasz, dobrze Ci idzie, dobre początki, tak trzymaj ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. No kochana będę często odwiedzać, mimo zamiłowania do baletu, uwielbiam Twoje klimaty..

    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, ciekawe sie zapowiada. Jasne że obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak , ciekawie się zapowiada.
    oBSERWUJE I LECZĘ NA TO SAMO ! :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak, ciekawie ;D
      czekam na posty !
      powodzenia
      zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

      Usuń
  6. pewnie, obserwujemy, ja już dodałam :)
    czekam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawie się zapowiada :D POWODZENIA, Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. witam i życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wytrwałości!
    _________________________________________

    Dodaję do obserwacji i zapraszam do mnie!
    http://elenas-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zapowiada się ciekawie ;d
    zapraszam do Nas ( Ferr i Sophia ) ; *

    OdpowiedzUsuń
  11. może być ciekawie :) obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog :) będę tu zaglądać.
    Zapraszam również do mnie:
    http://paulessa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Witamy w śród blogerów <3
    Twój blog od pierwszej notki wydaje się mi być ciekawym <3
    obserwuje i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. powodzenia ;***
    obserwuję i liczę na to samo; )

    OdpowiedzUsuń
  16. o! no nie znoszę tej weryfikacji.. czas tylko tracimy..
    ja już obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę powodzenia !
    zapraszam do mnie w wolnej chwili.
    może zaobserwujemy .?

    OdpowiedzUsuń
  18. powodzenia ;)
    +obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. powodzenia ;* obserwuję i liczę na to samo ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. powodzenia w blogowaniu! może chcesz się obserwować? zapraszam do mnie na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  21. powodzenia w prowadzeniu bloga!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wita wśród blogerek :* Powodzenia!

    ZAPRASZAM NA ROZDANIE: marikape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę powodzenia i miłego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję ;D
    + Obserwuję (:
    Zapraszam na nową notkę <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję:) i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej, zapraszam na nową notkę o Norwegii.
    Dziękuję z góry :*
    http://martajedynak.blogspot.com

    Przepraszam za spam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja juz dodalam, teraz twoja kolej <3

    OdpowiedzUsuń
  28. powodzenia, zaglądam i trzymam kciukasy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Great Post. i love your sweater.

    Love Storm

    OdpowiedzUsuń
  30. POWODZENIA W BLOGOWANIU! :)

    Jeżeli masz ochotę zapraszam na konkurs!

    http://inbluejeans-kasia.blogspot.com/2012/02/giveaway-giveaway-czyli-konkurs-dla-was.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Witamy w naszym gronie.
    Zapraszam do mnie.:)Nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nice!
    agoratopronta.blogspot.com
    Beijos Vanessa

    OdpowiedzUsuń
  33. zapowiada się interesująco :)

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  34. ah, I love your sweater so much!
    X

    OdpowiedzUsuń
  35. zapowiada się ciekawie ;)
    pewnie że obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. witam.:)

    zapraszam

    http://beauty-of-the-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. 3mam kciuki, za rozkręcanie nowego bloga ;D

    dodaje do obserwowanch i mam nadzieję, że Ty takze dodasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuje i mam nadzieje, że będzie ciekawie. :-)
    Zapowiada się ciekawie ;)

    Jak zajrzysz do mnie będzie mi miło -> http://rybancik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Apologize Once I Save Links In These Comments.
    Thank You For The Information, Very Useful For My Sting, And I Wait For The Next New Article :).
    PRODUK HERBAL GREEN WORLD

    OdpowiedzUsuń
  40. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  41. steady once the information, thank you yes, Greetings and healthy always, I also had an interesting article, please visit:
    obat herbal vig power capsule

    OdpowiedzUsuń
  42. 친구 문서 아주 좋은, 더 나은 될 경우 결론을 도출의 편의를 위해 마지막 문 플러스 결론. 항상 성공 안부 귀하의 블로그 (성공)의 저장 자라 인도네시아 허브 신뢰성과 최대의 소음을 계속
    ==============================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ==============================================

    OdpowiedzUsuń
  43. Hey guys, How i Got My Ex-husband Back Fast, Dr.Unity love spell casting really worked!
    My husband left me for another woman three months ago and ever since then my life have been filled with pains sorrow and heart break because he was my first love whom i have spent my entire life with. A friend of mine told me he saw some testimonies of a spell caster called Dr.Unity that he can bring back lover within some few days, i laugh it out and said i am not interested but because of the love my friend had for me, she consulted the great priest on my behalf and to my greatest surprise after 11hours later my husband called me for the very first time after three months that he is missing me and that he is so sorry for every thing he made me went through.He came back to me and now we are happy together. I still can’t believe it, because it highly unbelievable. Thank you Dr.Unity for bringing back my lover and also to my lovely friend who interceded on my behalf, for any one who might need the help of this great Dr here is the email address:Unityspelltemple@gmail.com ,
    you can also call him or add him on Whats-app: +2348071622464 ,
    his website:http://unityspelltemple.yolasite.com .
    Jesica Wanda, 24 years, NY, USA.

    OdpowiedzUsuń